CONCURSO POPULAR DE FOTOGRAFÍA «HAZ LA FOTO DEL APLEC» Y GANA UN CRUCERO DE LUJO PARA 2 PERSONAS

  ENVIA LES TEVES FOTOS AL CONCURS POPULAR DE FOTOGRAFIA «FES LA FOTO A L’APLEC»
Penyistes i visitants, heu d’immortalitzar l’APLEC fent la foto d’aquell moment bonic, divertit, desmadrat, natural, gastronòmic, familiar, esportiu, cultural, tendre, romàntic, desenfadat, cerimoniós……. , dona igual si ho heu fet amb la mes moderna camara digital fotgràfica o simplement amb el vostre mòbil. Vols compartir el moment i guanyar un CREUER PER A 2 PERSONES, D’UNA SETMANA DE DURADA ? (*).

A més a mes, simplement per enviar-nos les teves fotos, si ens ho demanes, et regalarem un codi de 10 € per que el gastis en productes digitals de la prestigiosa firma HOFMANN.

Doncs tria una o dos fotos (2 fotos màxim) de les que facis, i envia-les per correu electrònic, abans de que acabi el dia 10 de juny de 2014, al correu electrónic concursos@iltrida.com y participaràs en el CONCURS FES LA FOTO DE L’APLEC.

VOTACIÓ POPULAR, a partir del dia 15 de juny, totes les fotos presentades a concurs es pujaran al Facebook de ILTRIDA VIATGES www.facebook.com/viajesiltrida on podran ser votades per tothom que vulgui fins el dia 3 de juliol de 2013.

Un jurat escollirà la millor foto entre les 5 fotos més votades, i serà la que guanyarà el creuer.
(*) Totes les fotos presentades podran ser lliurement emprades per la Fecoll en format digital o impreses. El Creuer serà de la Companyia MSC CRUCEROS, en Pensió Completa, a realitzar en temporada baixa del 2014 i amb sortida des d’un port espanyol (no inclou les taxes d’embarcament). 

  ENVIA TUS FOTOS AL CONCURSO POPULAR DE FOTOGRAFÍA «HAZ LA FOTO DEL APLEC»
Peñistas y visitantes, teneis que inmortalizar el «APLEC» haciendo la foto de aquel momento bonito, divertido, desmadrado, natural, gastronómico, familiar, deportivo, cultural, tierno, romántico, desenfadado, ceremonioso….., da igual si lo haceis con la mas moderna cámara fotográfica o simplemente con vuestro movil. Quieres compartir el momento y ganar un CRUCERO PARA 2 PERSONAS, DE UNA SEMANA DE DURACIÓN ? (*) .

Pero además solo por enviarnos tus fotos, si nos lo solicitas, te regalaremos un codigo de 10 € para que gastes en productos fotograficos digitales de la prestigiosa firma HOFMANN.

Pues elige una o dos (2 fotos máximo) de las que hagas y envíalas por correo electrónico, antes de finalizar el día 10 de junio de 2014, al email concursos@iltrida.com y participa en el CONCURSO HAZ LA FOTO DEL APLEC.

VOTACIÓN POPULAR, a partir del día 15 de junio, todas las fotos presentadas a concurso se subirán al Facebook de Viajes Iltrida www.facebook.com/viajesiltrida donde podrán ser votadas por todos los que lo deseen hasta el día 3 de julio de 2014.

Un jurado escogerá la mejor foto entre las 5 fotos más votadas, y será la ganadora del CRUCERO.
Todas las fotos presentadas podrán ser libremente utilizadas por la Fecoll en formato digital o impresas. El Crucero será de la Compañía MSC CRUCEROS, en Pensión Completa, a realizar en temporada baja del 2014 y con salida desde un puerto español (no incluye las tasas de embarque).

Deja una respuesta

Publicaciones relacionadas

Comienza escribiendo tu búsqueda y pulsa enter para buscar. Presiona ESC para cancelar.

Volver arriba