Nuestro patrocinador Iltrida Viajes pone en marcha el CONCURSO POKEMONS TURISTES, la FIEBRE POKÉMON también al día en iltrida viajes

 Ja està aquí el CONCURS PoKéMoN!!! #iltridapokemonsturistes (Versión castellano abajo)
Vas boig caçant PoKéMoNs a totes hores? Creus que ets un bon entrenador de PoKéMoNs? Doncs a què esperes.. participa!!

Si vols guanyar un magnífic Circuit de 6 dies a Itàlia o bé t’interessa més un Pack Familiar a Port Aventura (Hotel dins del Parc + Entrades de 2 dies per 2 adults i fins a 2 nens) només has de:
– Si encara no ho ets, fer-te fan de la nostra pàgina
– Comentar aquest post pujant una foto amb un pokémon a qualsevol monument o lloc d’interès turístic del món (pot ser un monument de la teva localitat)
– Etiqueta/menciona a 3 amics en el mateix comentari
– Després comparteix públicament el post al teu mur amb el hashtag #iltridapokemonsturistes (no t’oblidis el hashtag!)

Entre les 5 fotos més votades, un jurat triarà la foto guanyadora, que escollirà el premi que vol gaudir, d’entre els dos esmentats.

Condicions:
Donarem a conèixer el guanyador en aquest post i en un de nou, el proper 1 de setembre de 2016. El premiat haurà de contactar i acceptar el premi abans del dia 10 de setembre a les 16:00 hores. El circuit a Itàlia inclou avió des de Barcelona a Roma, circuit en autocar amb excursions, entrades, visites i esmorzars. (No inclou el vol o transport de tornada de Roma a Barcelona o altra ciutat). El Pack Familiar de Port Aventura inclou Estada d’1 Nit en Hotel dins de Port Aventura + Entrada de 2 dies al Parc, tot per a 2 adults i fins a 2 nens.

 

  ¡¡Ya está aquí e CONCURSO PoKéMoN!! #iltridapokemonsturistes
¿Vas loco persiguiendo PoKéMoNs a todas horas? ¿Crees que eres un buen entrenador de PoKéMoNs? Pues a qué esperas.. participa!!

Si quieres ganar un fantástico Circuito de 6 días a Italia o bien te interesa más un Pack Familiar a Port Aventura (Hotel dentro del parque + Entradas de 2 días para 2 dultos y hasta 2 niños) sólo tienes que:
– Si todavía no lo eres, hacerte fan de nuestra página
– Comentar en este post subiendo una foto con un pokémon en cualquier monumento o lugar de interés turístico en el mundo (puede ser un monumento de tu localidad)
– Etiqueta/menciona a 3 amigos en el mismo comentario
– Después comparte públicamente el post en tu muro con el hashtag #iltridapokemonsturistes (no olvides el hashtag! )

Entre las 5 fotos más votadas, un jurado elegirá la foto ganadora, que escogerá el premio que quiera disfrutar, entre los dos mencionados.

Condiciones:
Daremos a conocer el ganador en este post y en uno nuevo, el próximo 1 de septiembre de 2016. El ganador debe contactar y aceptar el premio antes del día 10 de septiembre a las 16:00 horas. El Circuito de Italia incluye avión desde Barcelona a Roma, circuito en autocar con excursiones, entradas, visitas y desayunos. (no incluye vuelo o transporte de regreso de Roma a Barcelona o a otra ciudad). El Pack Familiar de Port Aventura incluye Estancia de 1 Noche de Hotel dentro de Port Aventura + Entrada de 2 días al Parque, todo para 2 adultos y hasta 2 niños.

Deja una respuesta

Publicaciones relacionadas

Comienza escribiendo tu búsqueda y pulsa enter para buscar. Presiona ESC para cancelar.

Volver arriba